Legyen jelen webáruházában!

Egy innovatív magyar vállalkozás, az Opennetworks most segít abban, hogy a látogatatók a webshopokban valóban vásároljanak is.

Az online csatornákon is értékesítő vállalkozások jelentős erőforrást fektetnek abba, hogy megfelelő mennyiségű látogatót tereljenek weboldalaikra. A már-már varázsszóvá vált konverzióhoz az egyik legfontosabb szempont az ügyfélélmény.

Weboldalba ágyazott hívógomb - Click2Call

Minden korosztálynál, fogyasztói típusnál és minden típusú terméknél hatásos lehet, ha a vevő kapcsolatba tud lépni az eladóval a vásárlás során. Telefonhívással - ahogy régen....de történjen egy gombnyomásra és legyen ingyen!

A weboldalba ágyazott hívógomb - Click2Call - segítségével az ügyfelek azonnal, problémamentesen, ingyenesen, további eszköz igénybevétele nélkül, a vásárlási folyamat megszakítása nélkül léphetnek kapcsolatba az ügyfélszolgálat munkatársaival a cég weboldalán keresztül.

Ennek a már több helyen is működő megoldásnak a továbbfejlesztett és webáruházak igényeire szabott változatát: a C2C Webshop Wizard szolgáltatást mutatja be a karácsonyi csúcsidőszak előtt egy innovatív magyar telekommunikációs vállalkozás, az Opennetworks. Ez a megoldás - a webáruházak mellett - ideális minden cégnek, mely weben is elérhető ügyfélszolgálatot üzemeltet.

A C2C Webshop Wizard előnyei a webáruházaknak és a vásárlóknak:

• Azonnal indítható ügyfélhívások vásárlás közben.
• A hívás a vásárlók számára mindig ingyenes.
• Igény esetén adott az azonnali visszahívás lehetősége.
• A böngészési információk valós időben nyomon követhetők.
• CRM-rendszerbe ágyazható böngészési és hívás adatok átadása.

„Web-to-phone" és „Phone-to-phone"

A szolgáltatás kétféle módon használható. „Web-to-phone" működés mellett a hívó fél a böngészőn keresztül beszélhet az operátorral. A „hívás" gomb megnyomásával a kapcsolat a böngészőn keresztül épül fel és a telefonhívás a webáruház ügyfélszolgálatán csörög ki.

„Phone-to-phone" kapcsolat esetén az ügyfél a saját telefonszámát adhatja meg a weboldalon, amit a Click2Call rendszer felhív, majd ha az ügyfél fogadta a hívást, a rendszer felhívja a webáruház által beállított számot és a két felet összekapcsolja.


Rendeléskövetés

A cégek egyre kifinomultabb technikákat használnak a személyre szabott ajánlatok kidolgozására. Ugyanakkor - ha a vásárló már a webshopban van - sokszor találkozik azzal a bosszantó ténnyel, hogy kérdés esetén a chaten vagy az ügyfélszolgálatot hívva előröl kell kezdenie mindent: ki ő, mit keres, mi a problémája.......ezen segít a Rendeléskövetés opció.

A Click2Call kapcsolat létrejöttekor az ügyfélszolgálat részére - akár a telefonkészüléken történő kijelzéssel, akár a CRM rendszer felé - továbbításra kerül, hogy az ügyfél a híváskor a rendelési/ügyfélkezelési folyamat mely lépésénél járt (pl. szállítási adatok megadása, bizonyos típusú mosógép rendelése). Ez nagy mértékben segíti a testre szabott ügyfélkiszolgálást és a sikeres konverziót, azaz kézzelfoghatóan növeli a bevételt.

Egyre nagyobb szeletet tesz ki a november-december hónapokban lebonyolított netes forgalom a teljes online kiskereskedelemből. Ebben az időszakban érdemes új, a konverziót növelő eszközöket bevezetni. Az Opennetworks C2C Webshop Wizard szolgáltatása villámgyorsan bevezethető, így eredménye már azonnal jelentkezhet a bevételekben.

Ismerje meg és próbálja ki a szolgáltatást weboldalunkon.

Forrás: chip